جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 آبان 1394     
افزایش ورود تاکسی های هیبریدی به ناوگان حمل نقل تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، شهرداری نیوز ، قائم مقام مدیر عامل سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری  تهران با توجه به طرح های مختلف در حوزه حمل و نقل گفت : تفاهم نامه هایی به منظور ورود تاکسی های هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی تنظیم شده و تعداد این خودروها روز به روز در حال افزایش است چنانچه هم اکنون تعدادی از آنها در خطوط فرودگاه تهران فعالیت می کنند .

پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت : طرح تعویض کاتالیست تاکسی ها نیز جزء برنامه های شهرداری است که در سال 93 اجرایی گردید اما در سال 94 این برنامه به طور جدی اجرا نشد هر چند در برنامه های کاری این سازمان قرار دارد .

وی تصرح کرد : در طرح کاهش به دنبال حل مشکل آلودگی هوای شهر تهران هستیم و در همین راستا طرح زوج و فرد به دلیل طولانی شدن زمانش را از دست داده و طرح کاهش آلودگی جایگزین آن می شود .

وی گفت : در طرح کاهش خودروهایی که 20 سال قدمت دارند توسط دستگاه پلاک خوان خودرو شناسایی شده و از ورود شان به هسته مرکزی محدوده طرح ترافیک جلوگیری خواهد شد .

محمدیان با بیان اینکه تاکید ما بیشتر بر پای کار آمدن راهور در این طرح است ، افزود : با همکاری راهنمایی و رانندگی برای آغاز این طرح آمادگی های لازم  کسب شده و با توجه به سرد شدن هوا و افزایش آلایندگی ها به صورت جدی دنبال اجرای این برنامه هستیم.

وی خاطر نشان کرد : در اجرای این طرح سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی های لازم را داشته و درصدد است به زودی این طرح اجرایی شود

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: