جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 آبان 1394     
واکنش پروین به نتیجه دربی

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دربی 81 که روز جمعه با تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد گفت: دربی همیشه با حساسیت خاصی برگزار شده و این بار هم من تصور می‌کردم که حساسیت این بازی روی دربی تاثیر بگذارد. اما دو تیم پرسپولیس و استقلال هجومی بازی کردند و شاهد فوتبال رو به جلو بودیم که البته سهم پرسپولیس از این فوتبال هجومی بیشتر بود. البته استقلال کلی اشتیاق بیشتری می‌کرد هرچند که استقلال بهتر از پرسپولیس بازی را شروع کرد.

وی ادامه داد: بعد از گلی که استقلال زد آنها خیلی زود عقب رفتند و همین عقب نشینی بیش از حد باعث شد تا بازی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد. البته طبیعی بود که استقلال بخواهد دفاع کند چرا که آن‌ها می‌خواستند نتیجه را حفظ کنند اما با بازی که پرسپولیس انجام می‌داد می‌دانستم که آن‌ها به گل می‌رسند چرا که فشار زیادی به استقلال وارد می‌شد. هرچندکه پرسپولیس دیر به گل رسید اما بچه‌ها گل مهمی را زدند.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس ادامه داد: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و هر تیمی که از معدود موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. دیدید که استقلال موقعیت زیادی نداشت اما از همان تک موقعیت استفاده کردند و به گل رسیدند. اما بازیکنان پرسپولیس متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. و نزدیک بود به خاطر همین مسئله آن‌ها ضربه سختی بخورند. اعتقاد دارم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های چند دفعه اخیرش را انجام داد. هرچند که شاید دربی‌های جذاب تر از این را در دربی دیده باشیم مثل همان بازی که ایمون زاید سه گل زد، اما این دربی یکی از دربی‌های زیبایی بود که هم در این چند سال دیده بودم.

پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به نظر شما کدام بازیکن در دربی عملکرد خوبی داشت افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد برانکو از ابتدای بازی محسن مسلمان را به زمین بفرستد اما دیدید که مسلمان چقدر خوب بازی کرد. البته من می‌دانستم که برانکو نورمحمدی را بازی می دهد چرا که او می‌خواست از تجربه این بازیکن مدافع استفاده کند. از طرف دیگر زوج دفاعی بنگر و محمدی زوج خوبی است و به نظرم رامین رضائیان هم از خوب‌های دربی بود و نشان داد که بی دلیل به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

پروین درباره اینکه بهترین بازیکن استقلال از نظر شما چه کسی بوده افزود: به نظر من مهدی رحمتی عملکرد خیلی خوبی داشت و شاید اگر او نبود استقلال نتیجه خوبی نمی‌گرفت. از طرفی دیگر حنیف عمران زاده و میلاد فخرالدینی هم از مدافعان خوب استقلال در بازی دربی بودند. هرچند که به خاطر فشار زیاد پرسپولیس خط دفاع استقلال تمرکز خود را از دست داد.

پروین درباره اظهارات محسن ترکی و انتقادهایی که از قضاوت  او شده گفت: به نظر من ترکی قضاوت خوبی داشت اما از این داوران در کشور خودمان داریم. و من باید به ترکی تبریک بگویم که مدیریت خوبی در زمین اعمال کرد و تصمیم‌های خوبی در بازی گرفت. هرچند که برخی حرفهایی می‌زنند اما به طور کلی قضاوت ترکی در این بازی خوب بود و از اینکه داور ایرانی این بازی را سوت می‌زند خوشحالم. البته از این حرف و حدیث‌ها همیشه وجود دارد. اما امیدوارم که این قدر هجمه به داوران وارد نشود. چرا که ما داوران خوبی داریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: