جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 آبان 1394     
استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای ساخت تونل شهید صیاد شیرازی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سرعت اجرای تونل شهدای غزه، این پروژه را حاصل تجربیات و درس آموخته های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای پروژه های تونلی پیشین دانست.

مهدی چمران که در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از تونل شهدای غزه سخن می گفت، ضمن اعلام پیشرفت 95 درصدی عملیات احداث این معبر زیرزمینی، اقدامات باقی مانده به منظور تکمیل عملیات اجرایی این پروژه را شامل نصب تجهیزات تاسیساتی و هوشمندسازی تونل دانست و ابراز امیدواری کرد پنجمین تونل ترافیکی پایتخت در زمان مقرر آماده بهره برداری شود.

رئیس پارلمان شهری در مورد امکان آغاز عملیات اجرایی پروژه های تونلی جدید در دوره فعلی مدیریت شهری، از طراحی تونل هایی در مسیر بزرگراه شهید شوشتری خبر داد و گفت: حفظ پهنه های طبیعی جنگل سرخه حصار و عبور از عوارضی همچون کوه ها و تپه های موجود در مسیر بزرگراه شهید شوشتری ایجاب می کند تا بخش هایی از مسیر این پروژه نیز به صورت تونلی احداث شود.

وی در عین حال از تلاش به منظور تکمیل مطالعات احداث تونلی در امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: پیشنهاد مدیریت شهری برای تامین هزینه های سنگین چنین تونلی، استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

چمران در ادامه با اشاره به تلاش برای تکمیل تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس، آغاز به کار این تصفیه خانه را موجب ایجاد بازچرخانی و بهبود کیفیت آب دریاچه دانست و افزود: عملکرد واحد تصفیه خانه، از کدورت و راکد ماندن آب جلوگیری خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: