جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 آبان 1394     
اجرای اصلاحات ترافیکی در منطقه دو

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران گفت: به منظور روان شدن بیشتر تردد خودروها در سطح منطقه پیش از آغاز فصل بارش ها، اصلاحات ترافیکی در منطقه صورت گرفته است.

«عزیز اله نظری» با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای بهبود جریان ترافیک در تقاطع فرهنگ - مدیریت و کاهش ترافیک بلوار مدیریت و ارتقا ایمنی عبور و مرور باتوجه به تصمیم معاونت حمل و نقل و ترافیک جهت اجرای اصلاح هندسی در این تقاطع ابتدا جهت ایمن سازی ضلع شمالی تقاطع بلوار فرهنگ و خیابان مدیریت و دوربرگردان انتهای بلوار فرهنگ طرحی به صورت خشکه چینی اجرا شد.

وی افزود: پس از آزمایش طرح و جواب مثبت آن، این خشکه چینی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک تثبیت گردید. در این طرح علاوه بر عبور ایمن خودروهای عبوری، عبور ایمن عابرین پیاده و همسطح سازی جهت عبور معلولین سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه دو تهران همچنین به آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی در خیابان شادمهر – شهید تیموری اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه محدوده تقاطع خیابان شادمهر و شهید تیموری برای سال های متمادی به عنوان کارگاه خط 4 مترو استفاده می شده است، معضلات و آشفتگی های ترافیکی زیادی در این محل حادث شده بود از این رو جهت رفع این معضلات طرح اولیه اصلاح هندسی توسط مشاور حوزه ترافیک تهیه و پس از تبادل نظر در خصوص آن در سازمان حمل و نقل و ترافیک مورد تصویب قرار گرفت.

نظری ادامه داد: این طرح به منظور کانالیزه نمودن حرکت وسایل نقلیه و بهبود حرکت خودروها و افزایش انضباط ترافیکی در حال حاضر در مرحله اجرا قرار گرفته است که انشاالله پس از اتمام عملیات اجرایی شاهد افزایش چشم گیری در کاهش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در تقاطع مذکور و معابر منتهی به آن خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه، نصب و نگهداری از تابلوهای راهنمای مسیر، اسامی معابر و اماکن در سطح محدوده منطقه دو تهران نیز صورت گرفته است.

به گفته نظری، باتوجه به تغییر نام برخی از معابر توسط کمیته اسامی معابر شورای محترم اسلامی شهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به نصب تعداد 20 عدد تابلوی اسامی معابر به نام شهیدان معزز نمود. همچنین این معاونت با هدف مسیردهی مناسب و جلوگیری از سردرگمی شهروندان محترم و ارتقاء زیبایی بصری معابر سطح محدوده منطقه دو، اقدام به تعمیر، مرمت و نگهداری 40مترمربع از تابلوهای راهنمای مسیر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: