جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 آبان 1394     
15 هزار خانوار منطقه 13 در طرح خانه به خانه با خط سفید و تفکیک زباله آشنا شدند

به گزارش اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 13 با اشاره به پایان طرح خانه به خانه کمپین آسمان آبی زمین پاک از آموزش و اطلاع رسانی به بیش از 15 هزار خانوار محلات سیزده گانه این منطقه خبر داد.

هادی ذاکری با بیان اینکه طرح خانه به خانه کمپین آسمان آبی زمین پاک از اواخر تیر آغاز و تا مهر ماه به طول انجامید، گفت: در طول چهار ماه آموزشگران و پرسشگران طرح خانه به خانه آسمان آبی زمین پاک به درب منازل  و واحد های صنفی مراجعه و ضمن توزیع بروشور های مختلف، اصول اولیه خط سفید و تفکیک پسماند را به شهروندان  آموزش دادند.

وی با اشاره به اهدای هدیه تبلیغاتی به شهروندان در حین اجرای طرح افزود: علاوه بر ارائه آموزش های لازم، فرم های نظر سنجی به تعداد 7600هزار پرسشنامه جهت سنجش میزان آگاهی شهروندان با کمپین آسمان آبی زمین پاک تکمیل و به شهروندانی که بیشترین مشارکت را داشتند جوایزی اهدا شد.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: در نظر داریم حدود یک ماه و نیم دیگر جهت تعیین بازخورد طرح با حضور میان شهروندان در قالب بازدیدی نظرات و پیشنهادات شهروندان را جویا شویم .

وی از دیگر اقدامات مهم این منطقه را اجرای تئاتر خیابانی در معابر و میادین اصلی عنوان کرد و گفت: مردان سفید پوش با اجرای حرکات نمایشی  بر حرکت خودروها بین خطوط تاکید کردند.

ذاکری با اشاره به حرکت خودرو ون اطلاع رسانی تبلیغاتی آسمان آبی زمین پاک خاطر نشان کرد: این تاکسی با حرکت در خیابان های مهم از جمله خیابان پیروزی ،پنجم نیروی هوایی، دماوند، اسدی، زاهد گیلانی، مسیل جاجرود، اقبال، صفا و...شهروندان را با طرح خط سفید و تفکیک زباله از مبدا آشنا کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: