جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
پوشش بيمه اي رانندگان تاکسي همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی و سایر گروه ها که منابع مالی آن از محل هدفمندی یارانه ها تامین می شود همچنان ادامه دارد .

محمدحسن زدا با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی به هیچ وجه قصد ندارد مانع پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی و سایر گروه ها شود افزود: خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برای کسانی که تا پایان سال 93 بیمه شده اند امسال هم ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها هر سال 50 درصد سهم حق بیمه رانندگان تاکسی و سایر گروه‌های تحت پوشش از جمله زنبورداران را تامین کرده است از حذف این میزان اعتبار در ردیف بودجه هدفمندی یارانه ها در سال 94 خبر داد و گفت: از همین رو سازمان تامین اجتماعی براساس مواد 26 و 29 برنامه پنجم توسعه برای پذیرش افراد جدید اعم از رانندگان تاکسی منع قانونی دارد .

زدا از همه رانندگان تاکسی ، زنبورداران و سایر افرادی که قصد دارند جدیدا تحت پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی قرار گیرند خواست تا زمان حل این مشکل و تامین منابع لازم با پرداخت کامل حق بیمه خود ( 27 درصد ) به جمع بیمه شدگان این سازمان بپیوندند .

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی تا زمانی که بودجه لازم را دریافت نکرده است نمی تواند هزینه جدیدی را برای دولت ایجاد کند ابراز امیدواری کرد : سازمان هدفمندی یارانه ها هرچه سریعتر با اختصاص بودجه مورد نظر برای حل مشکل رانندگان تاکسی اقدام کند .

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها حتی از تامین بودجه مورد نیاز سال 94 رانندگان تاکسی و سایر گروه های مشمول خدمات هدفمندی یارانه ها که در سال های گذشته تحت پوشش بیمه ای قرار گرفته اند امتناع کرده است گفت : با توجه به اینکه پوشش بیمه ای این افراد هزینه جدیدی به دولت تحمیل نمی کند قانونگزار به سازمان تامین اجتماعی این اجازه را داده است تا منابع مالی آن را به حساب تعهدات دولت بگذارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: