جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
خاطرات تلخ زندانیان داعش

باشگاه خبرنگاران: یک افسر پلیس 35 ساله در حالی که تا زمان اعدامش به دست گروه تروریستی داعش فرصت زیادی باقی نمانده بود، هرگز تصور نمی‌کرد آزاد شود و از دوران سیاه اسارت بگوید.

به گزارش نیویورک تایمز، او یکی از 69 مرد عربی بود که هفته گذشته در عملیات مشترک نیروهای کرد و آمریکایی در شمال عراق آزاد شد. آن‌ها پس از آزادی به کردستان عراق برده شدند و از زندگی تحت سلطه داعش گفتند.

این مردان گفتند: ما در عملیاتی برای آزادی نیروهای پیش‌مرگه کرد اسیر شدیم. تروریست های داعش از ارتباط ما با دولت عراق یا نیروهای آمریکایی اطلاع داشتند و به همین دلیل به شدت ما را شکنجه می‌کردند. آن‌ها به حدی ما را می‌زدند که از حال می‌رفتیم.

یکی از این زندانیان گفت: تروریست‌های داعش به من گفته بودند که تا چند ساعت دیگر اعدام خواهم شد. شب پیش از آزادی را در یک سلول انفرادی به سر بردم و در نامه‌ای از خواهرزاده‌ام خواستم به سراغم نیاید و از او خداحافظی کردم.

او گفت: در هر سلول حدود 39 نفر در شرایط بسیار بدی به سر می‌بردند و غذای آن‌ها تکه‌های نان بود، بدون این که بتوانند خورشید را ببینند. داعش از تلویزیون‌هایی که به دیوار سلول‌ها نصب شده بود، تصاویر گردن زدن قربانیان خود را به نمایش می‌گذاشت. آزادی ما مانند یک معجزه بود و هرگز تصور نمی‌کردیم به آغوش خانواده‌های خود بازگردیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: