جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
تصادف پراید و رانا در جاده امام‌زاده داوود 4 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف دو دستگاه پراید و رانا در جاده امام‌زاده داوود در روز گذشته خبر داد.

سیدجلال ملکی ، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 7:22 صبح روز گذشته در جاده امامزاده داوود نرسیده به تونل سولقان ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین مرد و یک دستگاه سواری رانا به رانندگی زنی میانسال و دختر خردسالش رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه به جز دختر خردسال، دیگر افراد دچار مصدومیت شده بودند، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل اقدام به ایمن‌سازی محل شده و 4 فرد حادثه‌دیده نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی با اشاره به انتقال حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه داده و خودروها را برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عملیات آتش‌نشانان در ساعت 8:09 به پایان رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: