جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
بهره‌برداری از طرح کمربندی شهری در دستور کار شهرداری صفادشت

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،شهردار صفادشت گفت: تسهیل روند حمل و نقل و توسعه محورهای مواصلاتی، یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در مجموعه مدیریت شهری منطقه مذکور محسوب می‌شود.

محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت ، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و تسهیل تردد وسایل نقلیه در این بخش از شهرستان ملارد از دغدغه‌هایی است که همواره برای تقویت و توسعه آن در حد بضاعت موجود، تلاش خود را به کار می‌گیریم.

 وی افزود: طرح کمربندی از نمونه پروژه‌های حائز اهمیت شهر صفادشت به شمار می‌رود که برای بهره‌برداری از آن تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و در صورت تحقق به طور یقین امکانات و زیرساخت‌های عرصه جاده‌ای و مواصلاتی این منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

 شهردار صفادشت عنوان کرد: موزه حیات وحش از دیگر پروژه‌های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود که با راه اندازی آن امکانات تفریحی منطقه صفادشت با ارتقاء هرچه بیشتری همراه می‌شود و در شهرستان ملارد نیز مجموعه‌ای قابل توجه به نظر می‌رسد.

 کریمی یادآور شد: عمده تمرکز ما در بخش صفادشت معطوف به تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه رضایتمندی مردم شریف این منطقه به نحو مطلوب‌تری تأمین شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: