جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 آبان 1394     
نصب نیمکت های جدید در ایستگاه های اتوبوس لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، جای تعجب نیست که لس آنجلس، شهری که فرهنگ خودرویی آمریکا در آن متولد شده، دارای خیابان هایی بسیار است.

خوب یا بد، خیابان های لس آنجلس بزرگ ترین دارایی عمومی در این شهر، نمایانگر جلال آن و متصل کننده مجموعه ای از محله های مختلف و جوامع هستند.

شهردار لس آنجس، Eric Garcetti در راستای تلاش برای توسعه استفاده از حمل و نقل عمومی در خیابان ها به تازگی از نیمکت هایی برای ایستگاه های اتوبوس رونمایی کرده است که طی 9 ماه آینده در سطح شهر نصب خواهند شد. این نیمکت ها که Soofa نامیده می شوند به شارژرهای USB خورشیدی، روشنایی LED و اطلاعات رفت و آمد اتوبوس ها مجهز هستند. این نیمکت ها هم چنین به عنوان هات اسپات وای فای نیز محسوب می شوند. در واقع این نیمکت ها در ایستگاه هایی نصب می شوند که شهروندان در آن ها در انتظار اتوبوس هستند. البته ممکن است برخی افراد نیز صرفا برای رفع خستگی و یا شارژ تلفن همراه خود روی این نیمکت ها بنشینند.

در واقع این نیمکت ها در تضاد با ایستگاه های اتوبوس ناراحت و خسته کننده هستند. می توان گفت این نیمکت های جدید انتظار در ایستگاه ها را قابل تحمل و راحت تر می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: