جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
۱۸۰کیلومتر خط کشی در معابر منطقه ۱۶

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه ۱۶ گفت: با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط ؛ بیش از ۱۸۰کیلومترخط کشی طولی در معابر این منطقه اجرا شده است.

میرزاقلی افزود: اجرای طرح خط سفید در ۲ مرحله اجرایی شده که در مرحله نخست این طرح ۱۶ محور و در مرحله دوم نیز ۳۲ محور را پوشش داده است.

وی در ادامه مشارکت شهروندان و توجه جدی رانندگان به خطوط سفید و انضباط ترافیکی را یکی از راهکار های مهم کاهش معضلات ترافیکی و بازگشت آرامش به خیابان‌های پایتخت دانست و افزود: مدیریت شهری با جدیت اهداف "کمپین آسمان آبی ، زمین پاک " را دنبال می کند و با همین رویکرد اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری طرح خط سفید را در دست اجرا دارد.

وی گفت : در طرح استقبال از مهر اجرای ۴۰ هزار خط کشی محوری، ۱۶۰ بلوک گذرگاه عابرپیاده ، ۳۵ مورد علائم وزمین نوشته ،نصب تابلو ها و علایم مورد نیاز ، تهیه و نصب بنر طرح استقبال از مهر در پایانه های اتوبوسرانی ،۲۴ مورد هم سطح سازی معابر ،۱۰ مورد نصب پل فلزی و ساماندهی تجهیزات ترافیکی منطقه مانند نصب ومرمت سیلندر ،بشکه وگاردریل در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به طرح نگهداشت شهر و اهمیت آن افزود: نگهداشت ایستگاه های بی آر تی و سر پناه های تاکسی و اتوبوس ،مناسب سازی معابر ،ایجاد پیوستگی گذرگاه عرضی وطولی عابر پیاده ،تسهیلات حمل ونقل همگانی و ..نیز در این منطقه با جدیت دنبال می شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: