جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 آبان 1394     
برانکو: به ملوان فکر کنید نه دربی

 

سایت باشگاه پرسپولیس: سرخپوشان به جهت فشردگی مسابقات و زمان کم برای استراحت و تمرینات فشرده، مجبور شدند در روز تاسوعای حسینی تمرینات خود را پیگیری کنند.

* مارکو مربی بدنساز تیم یک ساعت پیش از آغاز تمرین، موانع و نشانه‌های تمرینات امروز را در زمین قرار داد.

* بازیکنان که حدود یک ساعت قبل از تمرین در رختکن حضور یافته بودند، دقایقی پیش از آغاز تمرین در زمین چمن حاضر شدند و به قدم زدن و کار با توپ مشغول شدند.

* برانکو ایوانکوویچ به همراه کریم باقری، مصطفی قنبرپور، ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، اصغر نیک سیرت و در غیاب آندره پانادیچ از ساعت 10:35 با صدای سوت بازیکنان را گرد هم آورد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.

* برانکو در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت: بعد از تمرین امروز زمان لازم برای استراحت را در اختیار دارید و سعی کنید از این زمان نهایت استفاده را برده و تمرکز خود را تنها به بازی با ملوان معطوف کنید و ذهن خود را به دربی و دیگر مسائل نکشانید.

* برانکو در ادامه، بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد. سپس بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در میانه زمین به گرم کردن پرداخته و بدن‌ها را آماده تمرینات امروز کردند. دوهای کوتاه و سرعتی و عبور از موانع نیز در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* بخش بعدی تمرین، بازی تحت فشار در دو گروه و هرگروه شامل سه تیم سه نفره شد و بازیکنان در محوطه محدودی کار کردند. فوتبال تحت فشار به صورت ضربات آزاد آغاز شد و در ادامه با دو ضربه ادامه یافت.

* پس از آن بازیکنان برای نفس‌گیری یک دقیقه‌ای آزاد شدند و بعد از آن در بخش دیگری از زمین، فوتبال هدفمند و مرور تاکتیک‌های تیمی را در برنامه داشتند و برانکو در هر حرکت تیمی، نکات لازم را به بازیکنان منتقل می‌کرد. تنه به تنه شدن بازیکنان و عبور از موانع زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* مهدی طارمی با هماهنگی کادر فنی برای حضور در مراسم سوگواری در شهر خود و رامین رضائیان، غایبان تمرین امروز بودند.

* مایکل اومانیا به همراه میثم علیپور، پزشک تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

* محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان در کنار زمین، همه امور تیم و بازیکنان را زیر نظر داشت.

* دروازه‌بان‌ها با ایگور، تمرینات فشرده‌ای انجام دادند. در این تمرینات سوشا با آمادگی کامل درخشش خاصی از خود نشان داد.

* حضور اصحاب رسانه و هواداران در تمرین امروز آزاد بود.

* مرور کارهای تاکتیکی و ضربه به سمت دروازه از سوی برانکو برای بازیکنان تشریح و اجرا شد و بازیکنان به شکل‌های مختلف گلزنی می‌کردند. فوتبال در زمین بزرگ با تذکرات مکرر برانکو همراه شد و بازیکنان پس از آن به دویدن و سردکردن بدن‌ها پرداخته و راهی رختکن شدند.

* جری بنسون که اولین بازیکنی بود که به محل تمرین آمده بود، در پایان تمرین به همراه مرتضی قدیمی‌پور به زدن شوت و پنالتی پرداخت.

* میلاد کمندانی،، امید عالیشاه، علی علیپور، سید علی فاطمی، احمد نورالهی هم پس از تمرین، به ضربات ایستگاهی به سمت دروازه ایمان صادقی مشغول شدند و سوشا مکانی با ایگور کار کرد.

* تمرین بعدازظهر جمعه و روز شنبه پرسپولیس تعطیل خواهد بود و بازیکنان از ساعت 16 روز یکشنبه تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و پس از آن راهی هتل می‌شوند تا برای دیدار روز دوشنبه برابر ملوان آماده شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: