جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 مهر 1394     
راه اندازی سرویس پست لوجستیک در ۴ استان

مهر: حسین مهری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: توسعه شبکه‌های مخابراتی باعث تغییر در ماموریت‌های پست شده است و در کشور ما نیز ماموریت‌های جدیدی برای پست تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه پست در اکثر کشورها همچنان به صورت دولتی باقی مانده است، افزود: پست رابط بین سازمان‌ها با هم، رابط بین مردم با هم و رابط بین مردم و سازمان‌ها است.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به برخی مزایای انجام کارها توسط پست اشاره کرد و ادامه داد: کاهش هزینه‌ها، کاهش تردد، کاهش مخاطرات زیست‌محیطی، کاهش فساد اداری و افزایش امنیت در امور از مهمترین مزایای انجام امور توسط پست است.

وی از توسعه شبکه الکترونیک پست در کشور خبر داد و بیان کرد: سرویس پست لوجستیک یکی از خدمات مهمی است که در چهار استان کشور شروع شده است و ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده را ایجاد می‌کند.

مهری به ارائه خدمات ویژه شهروندی به عنوان سرویس دیگری از پست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این طرح در تهران و تبریز آغاز شده است و امیدواریم امسال در بوشهر نیز راه‌اندازی شود.

وی از توسعه خدمات بین‌الملل پستی خبر داد و اضافه کرد: بیشترین میزان خرید و فروش اینترنتی در سطح روستاهای کشور مربوط به استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره پست با استانداری بوشهر اشاره کرد و افزود: مقدمات توسعه دولت الکترونیک در استان بوشهر فراهم شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: