جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
اعمال محدودیت برای تردد خودروهای کاربراتوری

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز،مدیرکل برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اعمال محدودیت برای خودروهای کاربراتوری که بیشترین سطح آلودگی را در سطح شهر دارند، خبر داد.

مسعود رنجبریان به طرحLEZ که در شورای ترافیک شهرتهران تصویب شد، اشاره و اظهار کرد: در طرح کاهش، نگاه ما به عدم تردد خودروهایی پر آلاینده است و ایجاد وضعیت حمل و نقل ایمن جهت رفاه شهروندان را از وظایف اصلی خود می دانیم.

وی طرح LEZ را در راستای کاهش آلودگی هوا مناسب شهر تهران دانست و خاطرنشان کرد: LEZ یکی از طرح های خوبی است که اجازه نمی دهد خودروهای دودزا و با آلایندگی بالا در سطح شهر تردد کنند.

مدیرکل برنامه ریزی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خودروهای کاربراتوری همچون پیکان بیشترین سطح آلودگی را دارند، تصریح کرد: در طرح کاهش به دنبال این هستیم که برای خودروهایی که آلایندگی بالایی دارند، محدودیت ایجاد کنیم تا شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

رنجبریان در ادامه به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در اسفندماه سالجاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث های سخت افزاری در شهرداری تهران خوب است ولی باید به سوی بحث های نرم افزاری رفت و انسان محوری در حوزه ترافیک را در راس کاری خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک به مساله محوریت انسان در مدیریت ترافیک، توجه ویژه داریم، تاکید کرد: با برگزاری کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک و با محوری کردن انسان به عنوان شخصی که در شهر تردد دارد، تلاش داریم شرایط ایمنی را برای شهروند بوجود بیاوریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: