جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
پیشنهاد جدید برای آرم های طرح ترافیک

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل ترافیکی شهرداری شهر تهران گفت:پیشنهادی برای ترکیب (روزانه، هفتگی، سالانه)آرمهای طرح ترافیک سال ۹۵ مطرح است که درصورت موافقت شورای شهر و شورای ترافیک تهران به صورت لایحه مطرح خواهد شد.

جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه طرح پیشنهادی جدیدی برای آرم های طرح ترافیک سال ۹۵ پیشنهاد شده که برای اجرای آن در حال سنجش فضای عمومی جامعه هستیم گفت: برای آنکه هزینه مصرف کنندگان پایین بیاید پیشنهاد کرده ایم که آرم های روزانه افزایش و آرم های سالانه کاهش یابد و فاصله آرم های روزانه و سالانه فاصله جدی باشد.

وی تاکید کرد: این پیشنهاد باید به تایید اعضای شورا برسد و در شورای ترافیک تهران نیز مورد بررسی قرار گیرد و بعد به صورت لایحه به شورا ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیکی شهرداری شهر تهران تصریح کرد: احتمال دارد در صورت موافقت با تغییرات ثبت نام برای آرم های سال ۹۵ با کمی تاخیر انجام شود.

وی درخصوص آنکه اجرای طرح «کاهش»، تغییری در ضوابط آرم طرح ترافیک خواهد داشت یا نه گفت: ضوابط مجوزهای ورود به محدوده ترافیک و طرح کاهش دو حلقه جدا از هم هستند که تاثیری بر هم ندارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: