جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
مرگ نوزاد 6 ماهه در آغوش مادر

 

به گزارش شهرداری نیوز،واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان تربت جام خراسان رضوی مادر جوان و نوزاد 6 ماهه‌اش را به کام مرگ فرستاد. 

سرهنگ علی اصغر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: ساعت5 صبح روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش یک فقره تصادف در محور "تربت جام " به "صالح آباد " بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه انتظامی قلعه گک این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو 405 که از تربت جام به سمت صالح آباد در حرکت بوده واژگون شده است، فزود: در این سانحه سرنشینان جلو (همسر راننده و دختر 6 ماهه وی به نام سدنا) در دم فوت و دو فرزند دیگر به نام‌های مهناز و نفیسه 7 ساله و 10ساله مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند. 

مختاری ضمن دعوت رانندگان به پرهیز ازعجله و شتاب اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر دو ساعت رانندگی باید 15 دقیقه استراحت کنند وعلت این حادثه را کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی راننده اعلام کرده‌اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: