جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 مهر 1394     
شبکه جاده های فرودگاهی و ارتباطی ابوظبی تا سال 2017 کامل می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کار ساخت شبکه جاده ای فرودگاه بین المللی و جاده ارتباطی ابوظبی بر اساس برنامه پیش می رود و قرار است این پروژه در سه ماهه پایانی سال 2017 تکمیل شود.

Faisal Ahmed Al Suwaidi، مدیر کل جاده های اصلی در وزارت حمل و نقل (DOT) اظهار داشت: "این پروژه بخشی از برنامه استراتژیک 2019-2014 وزارت حمل و نقل برای ارائه خدمات بهینه و موثر برای بخش اقتصادی است."

کار طراحی این جاده ها در سال 2013 تکمیل شد و پس از آن کار ساخت و ساز پروژه به شرکت خدمات عمومی ابوظبی، Musanada واگذار شد.

هدف این پروژه اتصال پایانه مسافربری جدید فرودگاه بین المللی ابوظبی به جاده E10 است که دسترسی مستقیم به مرکز شهر ایجاد می کند. هم چنین عریض سازی جاده E10  از چهار به پنج لایندر هر دو طرف نیز بخشی از این پروژه است.

 Omar Matar Al Mansouri، مدیر اجرایی Musanada گفت: "با تکمیل 11.85 درصدی این پروژه تا کنون همه کارها بر اساس برنامه پیش می روند تا پروژه را با بالاترین استانداردهای بین المللی و بر اساس قرارداد، در موعد مقرر تحویل دهیم."

وی افزود: "این پروژه با هزینه کلی 178.8 میلیون دلار شامل ساخت جاده ارتباطی فرودگاه بین المللی ابوظبی به مسافت 5.6 کیلومتر، ساخت زیرگذری به سمت جزیره یاس و پل هوایی متصل کننده جزیره یاس به شهر A فرودگاه است.

این پروژه هم چنین شامل عریض سازی جاده E10 از چهار به پنج لاین در هر دو مسیر به طول 8 کیلومتر است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: