جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 مهر 1394     
85 درصد آلودگی هوا حاصل ترافیک است

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران 85 درصد آلودگی هوا را حاصل ترافیک در شهردانست و اظهار کرد: ترافیک درشهر تاثیرمستقیم برکیفیت هوا دارد.

وحید حسینی درخصوص برگزاری پانزدهمین کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک درروزهای 11 و 12 اسفندماه گفت: کنفرانس ترافیک درایران جاافتاده است، بطوریکه تمامی مطالعات درزمینه حمل و نقل و جدیدترین یافته های ترافیکی داخلی و خارجی دراین کنفرانس مطرح می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک با بحث آلودگی هوا ارتباط دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه 85 درصد آلودگی هوا حاصل ترافیک در شهر است و این مسئله به طور مستقیم بر کیفیت هوا تاثیردارد، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک حمایت می کند تا بتوانیم اثرات ترافیکی را در آلودگی هوا کاهش دهد.

حسینی درادامه به طرح LEZ اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح جایگزین طرح زوج و فرد خودروها می شود. به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران  نتیجه طرح LEZ کاهش آلودگی هوا است، چراکه طرح زوج و فرد جوابگوی کاهش ترافیک شهر تهران نیست.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه نباید نسبت به آلودگی هوا و آلایندگی ها بی تفاوت باشیم، اظهار کرد تا قبل از ایجاد آلودگی هوا باید به سمت و سوی کارهای اصولی و علمی همچون LEZ برویم. وی همچنین از  سازمان های مربوطه خواست تا در صورت داشتن پیشنهادات سازنده، آن را ارائه نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: