جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 خرداد 1393     
به روز رسانی خانه‌های سلامت جنوب پایتخت

 

به گزارش شهرداری نیوز،مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19، از به روز رسانی خانه سلامت و طرح‌های ویژه کانون‌های ده‌گانه در این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌زاده مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 گفت: به روز رسانی خانه‌های سلامت و طرح‌های ویژه کانون‌های 10گانه محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال  شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 از خرداد ماه آغاز و تا پایان سال 93 در دست اجراست. 

داداش‌زاده اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، اداره سلامت منطقه 19، سراهای محلات 13گانه و کانون‌های ده‌گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: به روز رسانی خانه‌های سلامت و کانون‌های 10گانه محلات 13 گانه منطقه 19، برگزاری جلسات توجیهی دبیران کانونهای ده‌گانه و مدیران سراهای محلات 13گانه منطقه 19 به منظور اجرای طرح سلامت محور از اقدامات اجرایی این طرح است. 

داداش زاده خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاههای آموزشی پیشگیری از خشونت در جامعه، اجرای طرح پیشگیری از افزایش فشار خون و قند خون، برپایی نمایشگاه و پایگاههای سلامت دربوستان‌ها، مدارس، سراهای محلات و خانه‌های اسباب بازی و کانون‌های ده گانه محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: