جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مهر 1394     
انتقاد عابدینی از اقدام خاکپور

تسنیم: امیر عابدینی درباره استعفای خاکپور از سرمربیگری تیم امید گفت: درست است که خاکپور قراردادش را امضا نکرده اما وقتی مسئولیت تیم امید را قبول کرده یعنی نسبت به آن متعهد شده بنابراین حرف خاکپور منطقی، قانونی و حقوقی نیست. خاکپور با صراحت بیاید بگوید من بابت مرحله بعد رقابت‌های مقدماتی المپیک نگران هستم. با صراحت بگوید ما ابزار لازم را برای جنگیدن با حریفان در مرحله بعد نداریم. بهانه‌های اینچنینی برای فوتبال ما بد است.

وی افزود: من اعتقاد دارم خاکپور یک قدم موفق را در رقابت‌های غرب آسیا در کنار مایلی‌کهن برداشته و این قدم را نباید خودش متزلزل می‌کرد. باید در جلسه‌ای با کاشانی و حتی اگر لازم بود با کفاشیان مشکلات خود را مطرح می‌کرد و اگر قابل حل نبود کنار می‌کشید. تیم امید بهترین اردوها، سازماندهی و مدیریت خوبی داشته است و با این شرایط یک دفعه همه چیز را در فرودگاه خراب نمی‌کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: خاکپور باید متوجه باشد که بِرند تیم امید است و خیلی‌ها حاضرند حتی پول بدهند و سرمربی تیم امید شوند. یک برند را به این راحتی نسوزانیم. یک مقدار حرمت برای خودمان و این فوتبال نگه داریم. حاشیه‌های اینچنینی به نفع کیست؟ فقط به ضرر جامعه فوتبال است. آقای خاکپور! تو یک مربی صبور و بی‌حاشیه هستی و چطور چنین تصمیمی را بدون مشورت با حداقل دو نفر از اهالی فوتبال گرفتی؟ چرا فرصت مشورت را سوزاندی؟ چرا در فرودگاه چنین تصمیمی را اعلام کردی؟

عابدینی در پاسخ به این پرسش که با شرایط پیش آمده آیا باید خاکپور را حفظ کرد، گفت: خاکپور خودش باید خود را حفظ کند. کاشانی باید به خاکپور بگوید برو سرتمرین و کارت را بکن و وی هم باید سرش را پایین بیندازد و کار و برنامه‌هایش با تیم امید را ادامه دهد. گروه فعلی که مسئولینت مدیریتی و فنی تیم امید را برعهده دارند نشان داده‌اند که این بضاعت را دارند که کارهایی را برای صعود تیم امید به المپیک انجام دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: