جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 مهر 1394     
جزئیات برنامه‌های مدارس درماه محرم

 فارس: حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری که امروز به مناسبت اعلام برنامه‌های دانش‌آموزی ایام محرم برگزار شد، اظهار داشت: سلسله برنامه‌های ایام محرم‌الحرام ویژه دانش‌ آموزان دوره متوسطه اول و دوم سراسر کشور از سوی این اتحادیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از اول ماه محرم آغاز شده است، افزود: بخش عمده‌ای از برنامه‌ها در دهه اول ماه محرم برگزاری می‌شود و بخشی نیز در ایام محرم و صفر ادامه خواهد داشت.

علامتی از اعزام 400 مبلغ و مبلغه به مدارس متوسطه دوم خبر داد و افزود: این مبلغین دوره‌هایی را گذرانده‌اند و در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ در مدارس و هیأت‌های انصارالمهدی(عج) حضور می‌یابند.

وی رویکرد برنامه‌های امسال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: هیأت‌های انصارالمهدی(عج) با همکاری دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس و با حضور تمام دانش‌آموزان برگزار می شود و در این هیأت‌ها مراسم سخنرانی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی برگزار خواهد شد که این هیأت‌ها به دو شکل شهری به صورت متمرکز در شهرها و مراکز استان ها و بومی متناسب با شرایط هر شهرستان، فعالیت می‌کند و دسته‌جات عزاداری برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از چاپ و توزیع دو کتابچه خبر داد و گفت: کتابچه‌های «مبارزه پیروز» شامل دو گفتار از شهید بهشتی و «عاشورا تاریخ اوج یک قیام» به تعداد 5 هزار جلد چاپ و بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

علامتی از تولید و توزیع نرم‌افزار بیرق خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار نسخه پشتیبان از هیأت‌‌های انصارالمهدی(عج) است که شامل سخنرانی و عزاداری است.

وی با اشاره به تولید شعر مشترک پایانی هیأت‌های انصارالمهدی(عج) خبر داد و بیان داشت: یک شعر حماسی آماده شده است که در پایان هیأت‌های انصارالمهدی(عج) با همخوانی دانش‌آموزان خوانده می‌شود.

علامتی با بیان اینکه سایت بیرق در خصوص برنامه‌های محرم و پشتیبانی هیأت‌های انصارالمهدی(عج) راه‌اندازی شده است، افزود: دانش‌آموزان برای ارائه گزارش‌های هیأت‌های انصارالمهدی(عج) و اطلاعات از برنامه‌های دانش‌آموزی محرم می‌توانند به این سایت مراجعه کنند ضمن اینکه نشریه آینده سازان ویژه محرم برای هیأت‌های منطقه‌ای و شهری ارسال شده است.

وی ادامه داد: امسال دبیرخانه هیأت‌های دانش آموزی انصارالمهدی(عج) از مرکز به استان‌ها انتقال داده شده است و دبیرخانه مرکزی در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: