جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 مهر 1394     
طرح کاهش در پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک مطرح می شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفتطرح کاهش(LEZ ) در پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک به صورت جدی پی گیری و مطرح می شود، چراکه سمبل خوبی برای سایر کلانشهرهای دنیا است.

پوریا محمدیان با بیان اینکه برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک که ۱۱ و۱۲ اسفندماه برگزار می شود پیشرو بسیاری از مسایل علمی است، اظهار کرد BRT در شهر تهران برای نخستین بار در این کنفرانس مطرح می شود و قرار است در کنفرانس پانزدهم توسعه دوچرخه سواری ، موتورهای برقی، خودروهای هیبریدی و LEZ مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس بین المللی ترافیک طی چندسال اخیر از سطح شهر تهران خالی شد و در سطح بین المللی عمل می کند، خاطرنشان کرد شهرداری تهران با برگزاری میزگرد در حاشیه این کنفرانس مباحثی را به عنوان سیاستگذاری اجرا می کند. محمدیان افزود: بناداریم امسال نیز در پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک در حوزه حمل و نقل و ترافیک  میزگرد و نشست های تخصصی را برگزار نماییم.

قائم مقام حمل و نقل و ترافیک در ادامه کنفرانس بین المللی ترافیک را محفلی برای تمامی متخصصان ترافیک کشور دانست و تصریح کرد دانشجویان نیز می توانند در بحث ارائه مقاله در خصوص ترافیک در این کنفرانس شرکت کنند و مقالات خود را به ارائه نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: