جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
7پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان ارجاع شد

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 7 پرونده تخلف تاکسیرانان که در شهریورماه سال جاری در واحد رسیدگی به شکایات سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است به هیئت انضباطی سازمان ارجاع شد.

عبدالعلی دربندی زاده افزود: باتوجه به اینکه یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات ارسال شده توسط شهروندان است، در شهریور ماه سال جاری53 مورد از شکایات مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از بررسی شکایات مطرح شده توسط شهروندان پرونده تخلف7 نفر از تاکسیرانان تحت نظارت سازمان برای تعیین تکلیف به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده شده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان مواردی که نیاز به هشدار، تذکر و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخصی داشته باشد توسط واحد رسیدگی به شکایات بررسی می شود.

دربندی زاده اظهار کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار توسط تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهردای قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مور آن ها صادر شود.

وی با بیان اینکه رأی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لازم الاجراست، یادآور شد: امیدواریم ضمن ارائه آموزش ها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: