جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
بازدید معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری از واگن سازی مترو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مدیرعامل متروی تهران از شرکت واگن سازی تهران بازدید کردند.

دکتر غلامرضا شافعی، معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مهندس هابیل درویش، مدیرعامل متروی تهران و هیات همراه از شرکت واگن سازی تهران بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در این بازدید، مهندس درویش ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت واگن سازی تهران توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و پیشرفت های خطوط متروی تهران ارائه داد.

همچنین مهندس علی محمد قلیها، مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران،با اشاره به ظرفیت تولید و مونتاژ در این شرکت گفت: شرکت واگن سازی تهران برای تعامل و همکاری با سایر واگن سازان معمولا بدنه کربن استیل را از شرکتهای داخلی تامین و بدنه واگن های دوطبقه را بصورت کامل در کارخانه خود تولید می کند.

وی افزود: واگن سازی تهران تاکنون حدود 760 واگن مترو را تحویل داده و ساخت و مونتاژ 160 دستگاه واگن دوطبقه خط تهران-گلشهر را نیز با موفقیت به انجام رسانده و همچنین 12 دستگاه واگن دوطبقه را نیز برای خط مهرشهر-هشتگرد تحویل داده است.

مهندس قلیها تصریح کرد: در حال حاضر 455 دستگاه واگن به اتمام رسیده و پروژه واگن های بدنه آلومینیومی خط 4 را نیز در دست اقدام دارد که تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید

 



dfgdf.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: