جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
اوضاع سائوپائولو پیش ازافتتاحیه

تسنیم: در فاصله حدود دو ساعت مانده تا آغاز مراسم افتتاحیه بیستمین دوره جام جهانی و بازی افتتاحیه بین برزیل و کرواسی، شهر سائوپائولو با هیجان خاصی در حال آماده‌سازی است.

از چند کیلومتر مانده به ورزشگاه کورینتیاس مسیرهای منتهی به ورزشگاه توسط نیروهای پلیس و ارتش مسدود شده است و هواداران و خبرنگاران ناچارند مسافتی را با پای پیاده به سمت ورزشگاه حرکت کنند.

هواداران برزیلی در این مسیرها حضور دارند و با خواندن سرودهای حمایتی از تیم برزیل و استفاده از شیپورهای مخصوص خود به استقبال بازی برزیل و کرواسی رفته‌اند.

براساس این گزارش، برزیل تا به اینجا از نظر میزبانی نتوانسته همه انتظارات را برآورده کند و به ویژه در ارائه خدمات شهری و رسانه‌ای مشکلاتی برای خبرنگاران وجود دارد. سرعت پایین اینترنت در برزیل کار ارسال اخبار و تصاویر را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

خبرنگاران خارجی برای استفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه هم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و مرکز رسانه‌ای برگزاری مسابقات نیز در این زمینه بسیار کند عمل می‌کند. همزمان هواداران و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه کورینتیانس در انتظار ورود چهره‌های سرشناس و اسطوره‌های برزیل هستند که احتمال می‌رود برای تماشای مراسم افتتاحیه و بازی برزیل و کرواسی در این ورزشگاه حاضر شوند.

امروز (پنجشنبه)‌ تعداد خبرنگاران در مرکز رسانه‌ای ورزشگاه کورینتیانس چندین برابر افزایش یافته و حتی خبرنگارانی که در سایر شهر‌ها حضور داشتند خود را به سائوپائولو رسانده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: