جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
بازی با صبا خاطرانگیز خواهد شد

مهر: حسین عبدی در رابطه با برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای بازی روز جمعه برابر صبای قم گفت: مطمئنا برنامه‌های ویژه‌ای برای این مسابقه داریم تا یاد و خاطره هادی نوروزی گرامی بداریم و از مردم که در مراسم او حضور داشتند تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: ما برای روز جمعه و بازی برابر صبا برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داریم که در نشست هیات مدیره هم در خصوص آن بحث و گفتگو کردیم. مطمئنا روز جمعه و بازی با صبا بازی خاطرانگیزی را برای هواداران شاهد خواهیم بود تا این بازی و یاد هادی نوروزی تا سال‌های سال در ذهن آن‌ها بماند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با انتخاب شرکت امین سیمای کیش به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال و آیا وزارت ورزش در انتخاب اسپانسر برای دو باشگاه سرخابی نقش ایفا می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: انتخاب اسپانسر در پرسپولیس پروسه طولانی مدتی را طی کرد و فقط هیات مدیره باشگاه در این انتخاب تصمیم گیرنده بود و وزارت هیچ نقشی نداشت. درست است که وقت زیادی تا انتخاب اسپانسر  طول کشید اما بهترین انتخاب را داشتیم.

وی در پایان در خصوص حضور محمد نوری در پرسپولیس تصریح کرد: این حرف‌ها فقط در حد شایعه است. نوری با باشگاهش قرارداد دارد. از طرفی همه چیز در حیطه تیم فوتبال پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکویچ صورت می‌گیرد و فقط در رابطه با جذب بازیکن برانکو است که نظر می‌دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: