جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مهر 1394     
برگزاری جلسه توجیهی شهرداران نواحی مناطق 12 تا 22 با سازمان مدیریت پسماند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، جلسه توجیهی شهرداران نواحی مناطق 12 تا 22 در خصوص کمپین آسمان آبی و زمین پاک با محوریت مدیریت پسماند و پیشبرد طرح تفکیک در مبدا با رویکرد ناحیه محوری و مسئولیت مستقیم شهرداران نواحی در سازمان مدیریت پسماند تشکیل شد.

خدمات شهری، مدیریت پسماند و تفکیک در مبدا از اهم مسائل مدیریت شهری بوده و تنها با تعامل عوامل مرتبط با موضوعات مذکور، رویکرد ناحیه محوری و مسئولیت مستقیم شهرداران نواحی است که به هدف آسمان آبی و زمین پاک می رسیم.

در راستای تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر بکارگیری تمام نیروها و امکانات در جهت رسیدن به اهداف آسمان آبی و زمین پاک  و به منظور بررسی  وضع موجود،هماهنگی و تبین برنامه های شهرداری در موضوعات مرتبط با مدیریت پسماند و مناسبات پیش رو از قبیل بارندگی و لایروبی انهار،برف روبی و...، جلسه ای با حضورآقای  باقرصاد، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران وآقای بهشتی ، مشاور حوزه و کلیه شهرداران نواحی مناطق 12 تا 22، دکتر جعفری مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت پسماند تشکیل شد.

آقای باقرصاد، با اشاره به اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک؛ ارتقاء سطح فرهنگ شهروندان در خصوص تفکیک پسماند در مبدا و ترویج آن بین شهروندان را از مهمترین ابزاررسیدن به این هدف و بسیج تمام نیرو ها در مناطق و تعامل شهرداران بعنوان نماینده اصلی مناطق با سازمان مدیریت پسماند را پایه و اساس تحقق تصمیم آسمان آبی و زمین پاک اعلام نمودند.

دکتر جعفری،مدیر عامل سازمان با تاکید بر اهمیت پیشبرد طرح تفکیک پسماند از مبدا در مناطق، شهرداران نواحی را در راس عوامل اجرایی این مهم اعلام نموده و افزود: کلیه برنامه های مدیریت شهری از جمله اجرای مطلوب جدا سازی پسماند در مبدا با همکاری جمعی عوامل مختلف از مدیران شهری تا شهروندان عادی انجام می گیرد که کار هدایت و رهبری این مجموعه را شهرداران نواحی بر عهده دارند.

در ادامه آقای هوشیار، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق ضمن ارائه رهنمودهای لازم در خصوص نظارت بر عملکرد پیمانکاران، بر ضرورت جلو گیری از تخلفات ایشان توسط شهرداران نواحی تاکید کردند.

دکتر جعفری ضمن تقدیر و تشکر از کوشش شهرداران نواحی در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه تفکیک پسمانداز مبدا در مناطق، ارائه ایده،طرح نو و راهکارهای نوین و خلاقانه در خصوص مدیریت پسماند را از عوامل پیشبرد اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا اعلام نموده و به همین مناسبت به سه نفر از شهرداران نواحی که با ابداعات و راهکارهای خلاقانه در راستای موفقیت این طرح گام برداشته اند، لوح تقدیر و سپاس اعطا کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: