جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مهر 1394     
تلویزیون شهری هوشمند چیست؟

تلویزیون شهری یک نمایشگر بزرگ می باشد که از دیود های ال ای دی تشکیل شده است . تلویزیون شهری بیشتر در فضای بیرون از سالن استفاده می شود . کاربرد تلویزیون های شهری در میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری , سردر سازمانها های دولتی ,خصوصی , پارک ها , دانشگاه ها و غیره می باشد . 

جوانان کشور ما در بخش تولید تلویزیون های شهری  توانسته اند بازار کشورهای خارجی را دردست بگیرند ازجمله این کشور ها که برای تامین این تکنولوژی  دست به دامن جوانان غیور ما هستندمیتوان کانادا,اسپانیا,آلمان ,آذربایجان ,امارات را نام برد که باشرکت بزرگ ونام آور ایلیا که در داخل هم مفتخر به همکاری با شهردای تهران ,ستاد کل نیروی انتظامی ,قوه قضائیه ,سپاه پاسداران ,ارتش جمهوری اسلامی ایران,بانک کشاورزی ,بانک حکمت می باشد,قرارداد دارند.

شرکت ایلیا که تولید کننده تخصصی تلویزیون شهری در ایران است متشکل از جوانان هوشمند ومهندسین فعال می باشد که دارای یک دهه فعالیت وتجربه دراین زمینه می باشند.

یک تلویزیون شهری باید چند آیتم مهم و اصلی را دارا باشد:

1-    ضد آب باشد جهت آب باران یا شستشوی دوره ای تلویزیون شهری 

2-    ضد ضربه باشد جهت برخورد اجسام در مکان های مختلف شهر 

3-    در نور مستقیم آفتاب بخوبی قابل دید باشد .

تلویزیون  شهری هوشمندچیست؟ +تصاویر 

4-    به آسانی بتوان هر آنچه که نیاز است بروی ان نمایش داد. 

5-    ورودی های تلویزیون شهر باید دارای پورت های اچ تی ام ای و یو اس بی و ویدیو  و بتوان نمایش زنده را بخوبی و بدون مکس انجام دهند. 

6-    قطعات اولیه با کیفیت بالا از برند های با استاندارد و معروف دنیا باشد. 

تلویزیون  شهری هوشمندچیست؟ +تصاویر 
7-    خدمات پس از فروش فوری و بدون قید و شرط داشته باشد. 

8-    بدلیل هزینه اولیه بالا فروشنده باید روش های متنوع فروش نقدی و اقساطی داشته باشد سرویس های دوره ای یکی از بهترین روش ها جهت جلوگیری از خرابی های تلویوزیون های شهری می باشد. 

9-    دارای فوندانسیون و پایه با تایید سازمان نظام مهندسی باشد دهم : تلویزیون شهری باید دارای طرح زیبا و جذاب نمای کامپوزیت باشد .

تلویزیون  شهری هوشمندچیست؟ +تصاویر

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ایلیا مراجعه فرمائید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: