جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
برخورد جدی محیط زیست با واحد‌های آلاینده

 

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر کل محیط زیست استان تهران از اجرای طرح وی‍ژه برخورد با واحد های آلاینده از 2روز آینده خبرداد.

محمد هادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست از 132 کشاورز شهریاری که در تولید محصول سالم نقش داشتند تقدیر شد.

وی افزود:همچنین از تعاونی کشاورزی شباهنگ که با داشتن 3هزار عضو به صورت خودجوش با رعایت الزامات زیست محیطی استفاده از سموم وکودشیمیایی را در محصولات خود کاهش داده است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران ادامه داد:باتوجه به اینکه کشاورزان شهریاری در تولید محصولات خود از آب های زیرزمینی وسالم استفاده می کنند مقرر شد طرح کشاورزی سالم را با همکاری دانشگاه شهید بهشتی فرمانداری شهرستان  و جهادکشاورزی به صورت پایلوت در شهریار برگزار کنیم.

حیدرزاده با اشاره به پلمپ 30 واحد قالیشویی ازابتدای سال وبرخورد جدی با واحدهای آلاینده خاطرنشان کرد:باتوجه به اینکه برخی از واحدهای صنعتی آلودگی ناشی از پساب فعالیت خود را روانه کانال آب می کنند از ابتدای هفته آینده محیط زیست شهرستان ری باهمکاری جهادکشاورزی صنایعی را که در مسیر آبیاری زمین های کشاورزی هستند را کنترل می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: