جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 مهر 1394     
قرارداد 68 میلیون دلاری برای جاده سازی در پارک ها و تفریح گاه های دوبی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان جاده ها و حمل و نقل دوبی (RTA) از قراردادی 68 میلیون دلاری برای ساخت جاده ها و پل هایی در پارک ها و مناطق تفریحی دوبی خبر داده است.

بخشی از این قرارداد شامل ساخت پلی سه لاینه به مسافت 1.5 کیلومتر به عنوان ورودی اصلی جاده شیخ زاید و پلی دو لاینه به مسافت 1 کیلومتر به عنوان خروجی اصلی جاده شیخ زاید برای خودروهایی است که از دوبی به سمت پارک ها می روند و از آنجا به سمت ابوظبی باز می گردند.

هیئت مدیره RTA این قرارداد را برای همکاری با Meraas Holding تایید کرده است.

این پروژه که در جاده شیخ زاید از ابوظبی به دوبی واقع است به عنوان یک مقصد تفریحی بین المللی برای جذب توریست ها طراحی شده است.

پروژه 2.86 بیلیون دلاری پارک ها و تفریح گاه های دوبی که قرار است در اکتبر 2016 افتتاح شود در منطقه ای به مساحت حدودا 25 میلیون متر مربع در محدوده جاده شیخ زاید در نزدیکی نخل جبل علی بین دوبی و ابوظبی واقع شده است.

پروژه پل های این طرح که کار ساخت و ساز آن ها آغاز شده برای فراهم ساختن ورودی و خروجی پروژه پارک های دوبی به شیخ زاید طراحی شده است.

این پروژه هم چنین شامل ساخت جاده هایی در پارک های دوبی است تا جاده های شیخ زاید و شیخ محمدبن زاید را به یک دیگر متصل کند. در این پروژه روشنایی، علائم ترافیکی، آماده سازی برای برف و باران و نگهداری از جاده ها نیز انجام می شود.

این پل های جدید به گونه ای طراحی شده اند که پاسخ گوی تمام نیازهای پروژه پارک های دوبی باشند.

پروژه پارک های دوبی شامل سه پارک Motiongate دوبی، بالیوود پارک دوبی و دوبی LEGOLAND به همراه یک پارک آبی Legoland Water است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: