جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 مهر 1394     
برخورد سمند با پژو 206 سه مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک فقره تصادف منجر به مصدومیت سرنشینان دو خودروی سواری خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۱۰ روز گذشته برخورد دو دستگاه خودرو سواری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه صالح آباد (بهشت زهرا) به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه سواری سمند به دلایل نامعلوم پس از برخورد با خودرو پژو ۲۰۶ از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های حاشیه بزرگراه وارد فضای سبز کنار بزرگراه شده و در محل متوقف شد.

ملکی ادامه داد: قبل از رسیدن آتش نشانان راننده خودرو سمند خود را از داخل خودرو خارج کرده اما سه سرنشین خودرو ۲۰۶ از جمله یک زن و مرد به همراه کودک یک ساله شان در داخل خودرو حبس شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان هر سه نفر که دچار مصدومیت شده بودند را از داخل خودرو خارج و توسط آمبولانس به همراه راننده خودرو سمند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان خودروها را به محل امن منتقل کرده و در ساعت ۱۷ برای بررسی علت وقوع این تصادف، محل در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: