جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 مهر 1394     
آزاد سازی تقاطع غیر همسطح فتح - ایران خودرو

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 21 گفت : با توجه به پیگیری‌های شهردار منطقه قسمتی از اراضی کارخانه ایران خودرو جهت احداث راست گرد شمال شرقی تقاطع غیر همسطح فتح - ایران خودرو رفع معضل تملک گردید .

هادی میرزایی معاون فنی و عمران شهردار منطقه 21 عنوان کرد : با تملک 6 هزار و 400 متر مربع از این اراضی که پیگیری‌های مستمر شهردار و اداره املاک منطقه صورت گرفته است از پروژه مذکور آزاد و عملیات اجرایی آغاز گردیده است .

وی ادامه داد : با انجام این آزاد سازی ، راست گرد ضلع شمال شرقی آغاز و همچنین در مراحل بعدی جهت احداث رمپ شرق به غرب کند روی شمالی بزرگراه فتح مشکلات اجرایی مرتفع می‌گردد .

معاون فنی و عمران شهردار منطقه 21 با بیان اینکه تقاطع بزرگراه فتح به ایران خودرو باعث روان سازی جریان ترافیک منطقه می‌شود اظهار کرد : احداث پل در این تقاطع که به عنوان یکی از معضلات ترافیکی منطقه بود توسط معاونت فنی و عمران منطقه 21 آغاز و در پایان اسفند ماه سال 92 زیر گذر آن به عنوان فاز اول پروژه به پایان رسیده که با اتمام این زیر گذر قسمتی از این گره ترافیکی مرتفع شده است .

ایشان همچنین اشاره نمودند که این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 88% بوده و امید است با تلاش شبانه روزی این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: