جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 مهر 1394     
حمل و نقل ارتقا یافته کلید موفقیت هاستون است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، از آخرین نمایشگاه APTA در سال گذشته اتفاقات زیادی در منطقه ایالتی هاستون/هریس افتاده است که شامل افتتاح دو خط ریلی جدید در ماه می و اصلاح کامل سیستم اتوبوسی شهر است که خدمات آن از ماه اوت آغاز شد.

مدیرعامل متروی هاستون، Tom Lambert گفت: "توسعه خدمات و گزینه های حمل و نقل برای مشتریان اقدامی رضایت بخش برای کارکنان مترو و کل سازمان بوده است."

متروی این شهر در سال 2001 یک برنامه ترانزیتی منطقه ای را اتخاذ کرد که در سال 2003 تصویب شد و بر اساس آن 48 کیلومتر خط ریلی مترو ساخته شد و در سال 2013 افتتاح شد. دو خط ریلی دیگر این برنامه در ماه می افتتاح شدند.

خط 5.3 کیلومتری East End از بلوار Harrisburg می گذرد و دارای شش ایستگاه است که مسافران را به محل کار و مناطق مسکونی می برد در حالی که بیش از 9 کیلومتر دیگر از این پروژه در مناطق مسکونی، دانشگاه جنوب تگزاس و دانشگاه هاستون خدمات ارائه می دهد.

Lambert اظهار داشت: "از ماه می تا کنون تعداد مسافران در این دو خط رو به افزایش است."

به گفته Lambert، توسعه تمام مسیرهای ریلی مترو در حال انجام است که از سال 2004 تا کنونی هزینه ای در حدود 8.2 بیلیون دلار داشته است.

متروی هاستون به خاطر تمام این اقدامات و حمل و نقل بیش از 20 میلیون مسافر در سال، عنوان بهترین سیستم حمل و نقل عمومی APTA را به خود اختصاص داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: