جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 مهر 1394     
درخصوص از رده خارج کردن خودروهای فرسوده فقر قانونی نداریم

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حتما باید خودروهای فرسوده را از رده خارج کنیم و در این زمینه باید به اندازه کافی قانون و مقررات داریم یعنی فقر قانونی نداریم.

درخصوص از رده خارج کردن خودروهای فرسوده فقر قانونی نداریمعباس قائید رحمت عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ؛ اظهار کرد: دستگاه‌های متولی امر و ستاد سوخت انتظار داریم که در گذشته و در حال حاضر بحث از رده خارج کردن خودروهای فرسوده را دنبال کنند ولی مشکل دستگاه‌های متولی امر تسهیلات است که باید در اختیار افراد قرار دهند.

وی در ادامه گفت: به خودروی فرسوده یک وامی باید تعلق گیرد که این وام را به هر صورت باید از یک منبعی تامین کنند و انتظار داریم دولت تدبیر کند و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده را انجام دهد چرا که این کار به سلامت ، روان شدن حمل و نقل و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری کمک می‌کند.

قائید رحمت تصریح کرد: خودروهای سبک و سنگین را که از عمر مفیدشان گذشته و دیگر بازدهی ندارند باید از رده خارج کنیم و در این خصوص تنها مشکلی که وجود دارد تامین اعتبار و عمل کردن طبق برنامه‌ زمانبندی است.

وی افزود: با درخواست مردمی که از این طرح استقبال کردند بهتر است هر چه سریعترمساعدت شود.

قائید رحمت گفت: ما در حال حاضر در بحث خودروهای فرسوده و آلاینده مشکل داریم و بنده چندین مرتبه به ریاست جمهوری در دولت قبل تا به امروز مکاتبه کردم و اخیرا نیز با حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا انصاری مکاتبات و مذاکراتی داشتم و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات را به ویژه در شهرستان‌ها جدی بگیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: