جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
وزش باد در ارتفاعات تهران

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در شمال کشور، از خروج تدریجی سامانه بارشی از کشور و پیش‌بینی جو آرام برای غالب نقاط کشور در روز دوشنبه خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد کشور شده و موجب بارش باران شدید در سواحل شمالی کشور شده است، همچنان امروز نیز در شمال کشور تداوم خواهد داشت، گرچه از شدت آن کاسته شده است.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه بارش غالبا در استان‌های گیلان و مازندران رخ می‌دهد، اظهار کرد: در استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها بصورت پراکنده خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه بتدریج شاهد خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور خواهیم بود، افزود: در روز دوشنبه جوی نسبتا آرام در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و طی سه روز آینده خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر رشد ابر، در ارتفاعات گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 27 و 15 درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این استان در روزهای یکشنبه، 19 مهر ماه صاف، در بعضی ساعات وزش باد و دوشنبه، 20 مهر صاف، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 26و 16 و 27 و 16 درجه سانتیگراد خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: