جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
آزاد سازی پوسته اجرایی طرح امتداد یادگار امام (ره) در پادگان جی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 گفت: متعاقب توافقات صورت گرفته با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 70 درصد پوسته اجرایی طرح امتداد یادگار امام (ره) و ادامه استاد معین در اراضی پادگان جی تحویل شهرداری تهران شد.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) جزو 20 پروژه اولویت دار شهرداری تهران است که از سال 92 عملیات احداث ادامه این بزرگراه از خیابان شهید دستغیب از سر گرفته شد و در امتداد به سه شاخه تقسیم می شود.

وی تصریح کرد: شاخه غربی به طول 1.5 کیلومتر از خیابان شهید دستغیب تا میدان فتح در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در حال انجام است و نکته حائز اهمیت در این شاخه ، عملیات عبور این شبکه بزرگراهی از اراضی پادگان جی است.

حسینی افزود: برهمین اساس، پس از شروع عملیات اجرایی در قسمتی از مسیر که نیاز به تملک نبود، موضوع توافقات با معارضین نهادی و شخصی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: چندی پیش براساس توافقات صورت گرفته با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، 97 هزار و 950 متر مربع از اراضي پادگان جي آزادسازی شد و در اختیار سازمان فنی و مهندسی عمران شهر تهران قرار گرفت و عملیات اجرایی ادامه استاد معین و اتصال آن به 30 متری جی آغاز شد.

شهردار منطقه 9 تاکید کرد: نقطه عطف پروژه امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) موضوع توافقات با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، ارتش و آموزش و پرورش است که این موضوع با وزارت دفاع حل و فصل شد و ماه آینده نیز بخشی دیگری از اراضی پادگان جی که در اختیار ارتش بوده نیز مرتفع می شود تا به این ترتیب پوسته کامل طرح اجرایی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر ، ادامه استاد معین که بخشی از ملحقات این پروژه است در اختیار شهرداری قرار گرفته و عملیات اجرایی نیز با سرعت مناسبی دنبال می شود.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه توافقات طی برگزاری جلساتی با ارتش در حال انجام است نیز گفت: با برگزاری چند جلسه دیگر زمینه لازم برای آزادسازی 47 و 100 مترمربع از اراضی پادگان جی مهیا می شود و در اولویت بعدی مذاکرات لازم با آموزش و پرورش نیز انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: