جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
انجام عملیات عمرانی در 300 نقطه شهر شیراز

به گزارش گروه اخبارکلان شهرها شهرداری نیوز، 224 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 18 پروژه عمرانی کلان در شهر شیراز اختصاص می یابد.

شهر توریستی و پایتخت فرهنگی و مهد تمدن ایران زمین به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی است و توجه بیشتر مسئولان را با برنامه ریزی‌های بلند مدت و احداث پروژه‌های عمرانی و شاخص می‌طلبد.

*پروژه‌های عمرانی در شیراز

با وجود بودجه 2 هزار و دویست میلیارد تومانی شهرداری شیراز حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت که در 30 نقطه شهر عملیات این پروژه‌های عمرانی در حال انجام است.

بعد از تهران شهر شیراز دارای بیشترین پروژه‌های عمرانی است،شهرداری شیراز با 226 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرای 18 پروژه‌ی عمرانی کلان در سطح شهر شیراز است.

 مجموعه بزرگراه و تونل کوهسار با اعتبار 170 میلیارد در 10 مجموعه که در آن 4 تونل  و چندین پل پیش بینی شده در حال انجام است که با پیشرفت 88 درصدی در مرحله ی اتمام قرار دارد.پل سجادیه و زیرگذر گلستان با دو کیلومتر بزرگترین زیرگذر شهر شیراز است .

همچنین ساخت تالار بزرگ شهرداری شیراز در باغ جنت این شهر با ظرفیت 2500 نفر بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

*دیگر پروژه های کلان شهر شیراز

پروژه تقاطع سه سطحی سرداران تخت جمشید علاوه بر زیرگذری به طول یک هزار متر و پلی به طول 480 متر با میدانی بیضی شکل و زیبا به عنوان پروژه ای منحصر به فرد و جدید نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

*بهره برداری پل کابلی ولیعصر(عج) در سال 95

پل بزرگ کابلی ولیعصر(عج) اوج مهندسی پل سازی است و می تواند از نظر طراحی و اجرا با دیگر کشورها به رقابت بپردازد.این پل با دو کیلومتر طول محور زینبیه را به پل سلمان فارسی و محور مدرس متصل می کند و همچنین با عبور از روی ایستگاه قطار شهری در حال ساخت عمده‌ی بار ترافیکی شهر شیراز را بطور محسوس کاهش می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: