جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
کاهش تلفات در حوادث رانندگي برون شهري استان کرمان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،میزان تلفات ناشی از حوادث رانندگی در جاده های استان کرمان کاهش یافته است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه اول امسال تلفات رانندگی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال 5 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حمید معین زاده افزود : در این مدت جیرفت با 60 درصد کاهش تلفات در جایگاه نخست استان و شهرستانهای شهربابک و بم با 50 و 25 درصد کاهش در جایگاههای بعدی قرار دارند .

وی گفت: در حالیکه متوسط فوتی های حوادث درون شهری عابران پیاده در کشور 20 درصد است در استان کرمان عابران پیاده 45 درصد فوتی ها را در تصادفات تشکیل می دهند و این نشان میدهد عابران پیاده در شهرهای استان کرمان از محلهای تعیین شده عبور نمی کنند و میزان توجه رانندگان به جلو نیز پایین است .

وی استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را از مهمترین دلایل بی توجهی راننده به جلو ذکر کرد .

سرهنگ معین زاده همچنین به میزان آمار 35 درصدی فوتی های راکبان موتور سیکلت در تصادفات درون شهری استان اشاره کرد و گفت: این عدد نیز از متوسط 25 درصدی در کشور بالاتر است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بااشاره به ضبط گواهینامه 161 راننده متخلف در6 ماهه نخست امسال در شهرهای استان تصریح کرد: دراین مدت با مالکان بیش از1300 خودرو که جریمه پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال داشتند برخورد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: