جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
افزایش نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان

 


به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر نعمت الله تركي با اشاره به اينكه 17 قلم كالاي نهاده هاي دامي نسبت به سال گذشته 31 درصد افزايش قيمت دارد گفت: در بخش ميوه و صيفي جات هم با 23 درصد كاهش قيمت مواجه هستيم.  
وي افزود: در حوزه ميوه و تره بار با مشكل انحصار در بخش توزيع روبرو هستيم ، به طوريكه فقط يك بخش است كه تصميم مي گيرد، درحالي که لازم است مركز عرضه در نقاط مختلف گسترده شود تا امكان رقابت ايجاد شود.
ترکي با اشاره به اينكه تا امروز برگزاري 18 نمايشگاه در شهر تهران در ماه مبارك رمضان مصوب شده است ، گفت: تامين كالاي ضروري در اين نمايشگاه ها و قيمت و كيفيت كالاهاي عرضه شده در اين جلسه بررسي شد و قرار است نمايشگاه ها از 5 تا 14 تير اقلام مورد نياز را عرضه كنند و مواد غذايي و پروتئيني با 5تا20درصد تخفيف به شهروندان ارائه مي شود.  
وي ادامه داد: در تامين گوشت مرغ حدود 15تا16 درصد جوجه ريزي افزايش يافته و در بخش حمايتي نيز نهادهاي دامي استان تهران براساس قيمتهاي سال گذشته در بين دامداران فروخته ميشود و ميزان ذخيره در نهادهاي دامي بسيار خوب است.  
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري تهران با اشاره به توزيع گوشت قرمز در تهران گفت : سال گذشته روزانه 150تا160 تن گوشت قرمز وارد تهران مي شد اما امسال دراين خصوص خودکفا شديم و حتي ميتوانيم گوشت مرغ و گوشت قرمز را به ساير استانها صادر کنيم.  
وي خاطرنشان کرد: 20 نمايشگاه در شهرستانهاي اطراف تهران توسط فرمانداريها جانمايي ميشود و 5نمايشگاه ديگر در 5نقطه از شهر تهران جانمايي شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: