جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مهر 1394     
تست تکنولوژی ایمنی جدید در اتوبوس های نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری نیویورک تست تکنولوژی های جدید برای بهبود ایمنی رانندگان، مسافران اتوبوس و عابران پیاده را آغاز کرده ست.

آزمون های 60 روزه سیستم های هشدار عابرپیاده و پیش گیری از تصادف مشخص می کنند که یک یا هر دوی این سیستم ها در سال 2016 عرضه خواهند شد یا خیر.

به عنوان بخشی از تعهد سازمان برای بهبود ایمنی در تمام ناوگان و بر اساس برنامه Vision Zero شهر نیویورک، در این آزمون سیستم ها در اتوبوس های سازمان حمل و نقل شهری نیویورک تعبیه می شوند تا عملکرد آن ها در فعالیت روزانه ارزیابی شود. اگر این تست های ابتدایی موفقیت آمیز باشند، یک برنامه آزمایشی گسترده تر اجرا می شود تا تاثیر این سیستم ها در کمک و هشدار به رانندگان اتوبوس و عابران پیاده و افزایش ایمنی مسافران، عابران پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان ارزیابی شود.

این سازمان، دو سیستم مورد آزمون را در شش اتوبوس تعبیه می کند. سیستم هشدار عابر پیاده در این اتوبوس ها هنگامی که اتوبوس به سمت راست یا چپ می چرخد یک صدای محیطی ایجاد می کند تا عابران پیاده هوشیار شوند. یک تکنولوژی وابسته به سنسور نیز برای پیش گیری از تصادفات جلو و کنار طراحی شده است که با هشدارهای صوتی و تصویری راننده را آگاه می کند.

این سیستم ها به مدت 60 روز به صورت آزمایشی در اتوبوس ها استفاده می شوند تا اطلاعات و بازخورد رانندگان اتوبوس ها جمع آوری شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: