جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مهر 1394     
اندروید6برای دستگاه‌های نکسوس منتشرشد

دیجیاتو: گوگل پیش از این اعلام نموده بود که نسخه ششم از اندروید موسوم به «مارشملو» را در هفته جاری، در اختیار کاربران دستگاه های نکسوس قرار خواهد داد. حال اما در اولین اقدام، این کمپانی ایمیج های کارخانه ای را برای نکسوس ها منتشر نموده؛ همین موضوع خبر می دهد که به زودی شاهد بروز رسانی OTA این محصولات نیز خواهیم بود. فایل های مخصوص بروز رسانی اندروید مارشملو اکنون در وب سایت دولوپرهای گوگل قرار گرفته اند و کاربران یا توسعه دهندگان می توانند آنها را دریافت کرده و به آپدیت موبایل خود بپردازند.

البته لازم به ذکر است که استفاده از چنین ایمیج هایی، برای کاربران عادی توصیه نمی شود؛ اگر توسعه دهنده هستید یا گیک، بهتر است به سراغ آنها بروید چرا که با استفاده از این ایمیج ها، تمام محتویات تلفن همراه یا تبلت نکسوسی شما حذف خواهد شد. در صورتی که همچنان تمایل به استفاده از آنها دارید، بهتر است حتما پشتیبان گیری از اطلاعات شخصی را مد نظر قرار دهید.

ایمیج های کارخانه ای، اکنون برای دستگاه های نکسوس ۵، موتورولا نکسوس ۶، تبلت نکسوس ۷، تبلت نکسوس ۹ و نکسوس پلیر توسعه یافته از سوی ایسوس منتشر شده اند. لازم به ذکر است که ایمیج های کارخانه ای مارشملو، برای محصولات قدیمی تر منتشر نگشته اند.

همانگونه که ذکر کردیم، معمولا چند روز پس از انتشار ایمیج های کارخانه ای، کاربران عادی نیز بروز رسانی های OTA را دریافت کرده و می توانند به سادگی، بدون از دست دادن اطلاعات قبلی موبایل یا تبلت سری نکسوس خود را آپدیت کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: