جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مهر 1394     
تمام پله برقی های ایستگاه های خطوط مترو روشن است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی وش هری شهرداری نیوز، معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو بابیان اینکه هیچ پله برقی خاموش در خطوط مترو نداریم، اظهار کرد: تمامی ایستگاه های خطوط مترو به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

علی عبدالله پور به نصب آسانسور در ایستگاه‌های مترو به عنوان الویت کاری اشاره کرد و ادامه داد: تمامی آسانسورهای ایستگاه های مختلف خطوط مترو آماده خدمات رسانی است. درصورت آماده نشدن در زمان مشخص شده به دنبال فضای مناسب آن هستیم.

وی ادامه داد: معلولان و جانبازان می توانند با پله برقی و آسانسور در مترو تردد کنند.  البته اجرای نصب درهای بازشوی ایمنی در ایستگاه‌های مترو ارتباطی به تردد این قشر از جامعه ندارد.

معاون امور ايستگاه هاي شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به اينكه این واگن های جدید روزانه ظرفیت جابه جایی ۲۵۰ هزار مسافر در خطوط مختلف شبکه مترو تهران را دارند، بیان داشت: با توجه به اينكه در حال حاضر در وضعيت حداكثري سرفاصله حركت قطارها هستيم با افزوده شدن قطارهای كاهش سرفاصله حركت نخواهيم داشت.

عبدالله پور تصریح کرد: اين قطارها با توجه به ظرفيت مسافر به خطوط مترو اضافه مي شود و در زمان پيك مسافر نيز براي حركت هاي فوق العاده اعزام مي شوند.

وی به آسانسورها و پله برقی های خط 3 مترو اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط 3 متروی تهران دوره راه اندازی را طی می کند، تمامی ایستگاه های شهیدبهشتی، نوبنیاد، زین الدین و قائم از آسانسور و پله برقی برخورداراست. البته در سایر ایستگاه ها که در ماه های آینده به بهره برداری می رسد اقدامات لازم جهت نصب پله برقی و آسانسور صورت خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: