جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
پیشرفت 25 درصدی خط 6 متروی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مجری خط 6 متروی تهران از پیشرفت 25 درصدی این خط خبر داد و گفت:  خط 6 مترو از جنوب شرقی تهران در منطقه دولت آباد آغاز می شود و تا ابتدای جاده سولقان ادامه پیدا می کند.

آرمان رضا محدث با بیان اینکه خط 6 مترو از بالای خط 7 عبور می کند، اظهار کرد: خط 6 پس از گذر از منطقه کیانشهر، از زیر خیابان 17 شهریور به سمت میدان امام حسین امتداد پیدا می کند. سپس به سمت غرب بعد ازعبور از تقاطع های بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان شریعتی، میدان هفت تیر، میدان ولیعصر، بوستان لاله، خیابان کارگر، پل نصر و شهرک آزمایش به شمال غرب تهران می رسد.

مجری خط 6 ادامه داد: کل مسیر در دست احداث خط 6 متروی تهران 31 کیلومتر است که دراین مسیر 27 ایستگاه ساخته خواهد شد. این خط متروی تهران نیز به صورت جنوبی- شمالی است.

وی افزود: این نخستین تلاقی خط 6 با خط 7 است و در مجموع خط 6 دو بار با خط 7 و یک بار نیز با خطوط 2، 4، 1 و 3 متروی تهران تلاقی خواهد داشت.

محدث گفت: نکته قابل توجه آن است که خط 6 از ابتدای خیابان 17 شهریور تا میدان امام حسین از کنار کانال جمع آوری آب های سطحی با فاصله حدود شش متر عبور می کند. این کانال از میدان امام حسین به سمت شوش، آبهای سطحی خیابان 17 شهریور را جمع آوری می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: