جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
علاقه‌ای به تکنولوژی ندارم

فارس: فیلم سینمایی «استیو جابز» که مدتی پیش برای اولین بار در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش درآمد، اکنون نیز در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمده است.

در این فیلم که کارگردانی آن را «دنی بویل» به عهده داشته است، «مایکل فاسبندر» در نقش «استیو جابز»، مؤسس کمپانی اپل، هنرنمایی کرده است. پیش از این قرار بود «دیوید فینچر» این فیلم را با بازی «کریستین بل» بسازد.

این اولین بار نیست که داستان زندگی «استیو جابز» جلوی دوربین می‌رود، آخرین فیلم سینمایی که در این باره ساخته شد، فیلم سینمایی «جابز» در سال 2013 میلادی با بازی «اشتون کوچر» در نقش «استیو جابز» بود.

«مایکل فاسبندر» که برای بازی خوبش در نقش «استیو جابز» مورد تقدیر منتقدان قرار گرفته است، در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره نیویورک در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: برای بازی در این نقش، بازی «اشتون کوچر» را به خوبی مورد مطالعه و بررسی قرار دادم.

«فاسبندر» گفت: من پیش از بازی در این فیلم چیز زیادی درباره «جابز» نمی‌دانستم. من در کل خیلی به تکنولوژی علاقه ندارم. باید صادقانه بگویم که در این پروژه سینمایی همه چیز برای من جدید بود.

وی افزود: زمانی‌که این نقش به من پیشنهاد شد، اولین چیزی که به «دنی بویل» گفتم، این بود که هیچ شباهتی میان من «استیو جابز» وجود ندارد، به او گفتم، «کریستین بل» بیش از من شبیه «استیو جابز» است.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «استیو جابز» 23 اکتبر در آمریکا به نمایش درخواهد آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: