جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
مدرن سازی سیستم سیگنال متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شرکت تالس قراردادی 49.6 میلیون دلاری را با متروی نیویورک امضا کرده که بر اساس آن خط Queens Boulevard را با سیستم سیگنالینگ جدیدی به روز کند.

این پروژه با استفاده از گزارش مکانی دقیق قطارها و بهبود ایمنی عملکرد و ظرفیت سرنشینان،به مدرن سازی این خط کمک خواهد کرد.

این قرارداد که توسط سازمان حمل و نقل شهری نیویورک منعقد شده شامل بهره گیری از سیستم کنترل قطار بر پایه ارتباطات (CBTC) تالس و تامین تجهیزات ناوگان قطارهای این خط است. کار طراحی خط Queens Boulevard در دست اجرا است و نصب تجهیزات آن اواسط سال 2017 آغاز خواهد شد.

این قرارداد یکی از دو موردی است که به سازمان حمل و نقل نیویورک اجازه می دهد در هر ساعت قطارهای بیش تری را در این خط داشته باشد و در نتیجه ظرفیت مسافران آن افزایش یافته و خدمات ایمن تر و بهتری را ارائه دهد.زمانی که این قرارداد تکمیل شود خط Queens Boulevard اولین خطی خواهد بود که از سیستم CBTC در مسیرهایی متعدد بهره می برد.

متروی نیویورک در سال 2014 به 1.75 بیلیون مسافر خدمات ارائه داد و تبدیل به یکی از پر ترددترین سیستم های مترویی دنیا شد. خط Queens Boulevard با بیش از 250 هزار مسافر در روز یکی از شلوغ ترین خطوط این مترو است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: