جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
حمايت دولت و مجلس از نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،يك عضو فراكسيون محيط زيست مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين كه خودروها به طور اعم و خودروهاي فرسوده به طور اخص، سهم زيادي در آلودگي هواي شهرها دارند، گفت: البته سهم خودروهاي فرسوده در اين زمينه چندين برابر سایر خودروهاست.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سادات ابراهيمي افزود: البته با توجه به مسائل و مشكلاتي كه در زمينه تأمين منابع مالي مورد نياز وجود دارد، نمي توان مردم را ملزم به حذف خودروهاي فرسوده و جايگزيني خودروهاي نو به جاي آنها كرد.

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس با اشاره به اين كه بخش زيادي از خودروهاي فرسوده متعلق به بخش حمل و نقل عمومي و نيمه عمومي هستند، اظهار كرد: بايد نوسازي در اين بخش مورد توجه ويژه مديريت شهري در تهران و ساير كلان شهرهاي كشور قرار گيرد و البته دولت نيز مي بايست اين مهم را مورد حمايت قرار دهد.

نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در پايان با تأكيد بر اين كه مجلس شوراي اسلامي هم بايد موضوع جايگزيني خودروهاي فرسوده را به صورت ويژه مورد توجه قرار دهد، خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس در فرصت باقي مانده از عمر مجلس نهم بايد با عزم جدي براي تأمين منابع مالي لازم براي حذف خودروهاي فرسوده اقدام كنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: