جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 خرداد 1393     
مسافرین مترو میهمان نمایشگاه مهدویت و انتظار می شوند

به گزارش شهرداری نیوز،معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران به منظور اشاعه فرهنگ مهدویت و انتظار، سلسله نمایشگاه هایی حاصل از تلاش هنرمندان خوش ذوق کشورمان را در قالب های هنری و تبلیغی به نمايش مي گذارد. 

هادي زند در خصوص لزوم نهادینه کردن فرهنگ انتظار در جامعه افزود: انتظار امام زمان(عج) به عنوان منجی عالم بشریت در واقع انتظار حقیقت هستی و عدالت است و نباید تنها به قشر خاص و یا زمان و مکان خاصی محدود شود . 

وي تصريح كرد:همه جامعه باید دغدغه ظهور را داشته باشند و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود گامهای موثری را در جهت نهادینه کردن فرهنگ انتظار بردارند.

هادی زند افزود:حضور جوانان و مردم در فضای معنوی اعتکاف، دعای عرفه، نماز جمعه، اعیادی که مربوط به میلاد اهل بیت(ع) و ایام فاطمیه و محرم است نشان می دهد که جامعه ما یک جامعه دینی است . 

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: جامعه دینی بروز و ظهور رفتار دینی را باید به خود ببیند. مناسک دینی و رفتارهای اجتماعی می تواند پاسداشت و تعظیم این شعائر را به دنبال داشته باشد یکی از این آئینها بزرگداشت و تعظیم و برگزاری جشنها در مناسبتهای مذهبی است . 

وي  در ادامه با اشاره به اينكه مترو تهران شاهد حضور پرشور و نشاط مسافران در جشنها و مناسبتها  مذهبي است گفت: این موضوع انگیزه مضاعفی را در برگزاری هرچه بهتر برنامه هاي فرهنگي  به ما می دهد. 

زند تاثیر هنر در انتقال مفاهیم را قابل توجه بر شمرد و با تاکید بر ارایه کارهای هنری زیبا و معنادار در این زمینه خاطرنشان كرد : در حوزه

های گوناگون بخصوص شعر و تولیدات تصویری و نمایشی ظرفیت های خوبی در این جهت وجود دارد که ما سعی داریم از این ظرفیت به خوبی بهره مند شویم. 

گفتني است: مجموعه نمایشگاهی مهدویت و انتظار در ایستگاههای تجریش، ارم سبز، راه آهن و انقلاب پذیرای مسافران عزیز بوده و لحظاتی هر چند کوتاه آنها را به میهمانی طرح و رنگ این آثار دعوت می نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: