جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 مهر 1394     
باید تمامی ابعاد حماسی، عقلی، علمی و احساسی جنگ را به تصویر بکشیم

در هر عرصه ای به فرهنگ قرآنی و زیست مومنانه تکیه دهیم، پیروزی تضمین شده است

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران تاکید کرد: باید بتوانیم همه ابعاد دوران دفاع مقدس شامل ابعاد حماسی، عقلی، علمی و احساسی را به درستی به تصویر بکشیم و این موضوع را یادآوری کنیم که کشور ما کشور مقتدر و توانمندی است.

محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره آبی ترین وصال که امشب در محل دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران  هفته دفاع مقدس را یادآور تمامی رشادت های جوانان و مردم این مرز و بوم توصیف کرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس این فرصت فراهم می شود تا رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و جوانان امروز بتوانند پیوند همیشگی بر اساس باورهای آن روز را به تصویر بکشند.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم همه ابعاد دوران دفاع مقدس شامل ابعاد حماسی، عقلی، علمی و احساسی را به درستی به تصویر بکشیم و  این موضوع را یادآوری را کنیم که کشور ما کشور مقتدر و توانمندی است.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید این روحیه جهادی را همه عرصه ها داشته باشیم، تصریح کرد:  تفاوتی ندارد که این روحیه جهادی همانند دهه شصت در عرصه مسایل دفاعی و یا در دهه 90 در عرصه مسایل اقتصادی و فرهنگی باشد.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: در هر عرصه ای به فرهنگ قرآنی و زیست مومنانه تکیه دهیم، این موفقیت و پیروزی از جانب خدا تضمین شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: