جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 مهر 1394     
زورگیری مأمورنما با بی سیم پلاستیکی

مردی که با پوشش نیروی انتظامی و بی سیم پلاستیکی در حال پرسه زنی برای پیدا کردن طعمه زورگیری بود ، قبل از هر اقدامی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  ساعت 21:00 بیست و سوم شهریور ماه عوامل گشت کلانتری 146حکیمیه هنگام گشت زنی در آدرس حکیمیه، چهارراه شهدا به راننده یک دستگاه خودرو پراید که لباس نیروی انتظامی با درجه ستوان دومی به تن داشت و یک دستگاه بی سیم مشکی رنگ نیر در داشت مظنون شده و بلافاصله جهت بررسی موضوع به وی نزدیک می شوند.

  ماموران بلافاصله نامبرده را متوقف  و در بازرسی بدنی از وی جلد بی سیم و دستبند و جلد خشاب کشف می نمایند.

 

پس از بررسی های بعمل آمده و بازجویی های صورت گرفته از متهم که "نادر" 24 ساله  نام داشت مشخص شد که وی مامور نبوده و اقدام به جعل عنوان نموده است که وی جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

  در بازجویی های فنی متهم بیان داشت که به مدت دو روز است که اقدام به خرید لباس نیروی انتظامی نموده و با یک دستگاه پراید در سطح تهران تردد می نمودم که دستگیر شدم.

  وی افزود: بنده تاسیساتی هستم و بی سیم قلابی مربوط به کارم می باشد برای اولین بار اقدام به پوشیدن لباس نیروی انتظامی نمودم و قبل از هرکاری دستگیر شدم قبول دارم که خلاف نمودم و در اختیار قانون هستم.

  سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با توجه به قبول نمودن متهم مبنی بر غصب عناوین و مشاغل به نظر می رسید اقدام به زورگیری از شهروندان نیز نموده است لذا پرونده متهم جهت برسی تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: