جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
عزم عمومی تفکیک پسماند در مبدا با انگیزه حمایت از خانواده های نیازمند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، در جلسه ای که با حضور دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ساختمان مرکزی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد بر ضرورت تفکیک پسماند در مبدا و توجه به صرف منافع اقتصادی آن در امور خیریه تاکید گردید.

در این جلسه که با حضورمعاونین ، مدیران و تعدادی از کارشناسان این سازمان برگزار گردید، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع توضیحات جعفری،مدیر عامل سازمان  در خصوص روند تفکیک پسماند در مبدا، طرحهای جاری و به اجرا درآمده در این خصوص اظهار داشت: در کنار فواید زیست محیطی ناشی از مدیریت صحیح پسماند و تفکیک آن در مبدا می توان نگاه خیرخواهانه به این امر داشت به گونه ای که سود اقتصادی مربوط  به جدا سازی پسماند در مبدا  سبب گشایش مشکلات اقتصادی خانواده های نیازمند گردد.

در ادامه دکتر دانشور بر مسئولیت پذیری به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای فقر زدایی از جامعه تاکید کرده و افزود: با تدوین سند CSI   در بانک شهر و تعامل آن بانک با سازمان مدیریت پسماند میتوان از کودکان کار حمایت کرد.

جعفری، مدیر عامل سازمان ضمن تشریح فواید زیست محیطی تفکیک پسماند در مبدا؛ کمک به نیازمندان،کودکان کار،آسیب دیدگان اجتماعی و... را اندیشه ی معنوی این فعالیت مطرح نموده که شهروندان را به مدیریت بهینه پسماند تشویق می نماید.

در انتها دکتر جعفری  ابراز امیدواری کرد که شرکتهای تولید محصولات که پسماند قابل توجهی تولید می کنند  گزینه مناسبی  در خصوص اجرای این انگیزه خدا پسندانه بوده ، تا از این طریق ضمن دفع صحیح پسماند از خانواده های نیازمند نیز حمایت گردد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: